(Підготовано за матеріалами монографії «Клімат Києва» (2010) та Кліматичного кадастру України)
Де узяти«свіжу» географічну інформацію?
понеділок, 9 листопада 2020 р.
Тривалість сонячного сяйва
(Підготовано за матеріалами монографії «Клімат Києва» (2010) та Кліматичного кадастру України)
неділя, 25 жовтня 2020 р.
Використання інноваційних технологій навчання та виховання з метою формування життєво-компетентної особистості
Сьогодні є безліч методик та методів впровадження та використання інноваційних технологій. Дозволю собі виділити їх у дві групи: інноваційні та proіноваційні, чому з приставкою «pro»? Напевне, тому, що «pro» - це щось надсучасне та надінноваційне. І так, інноваційні методи. Сучасна освіта побудована так, що кожен учитель уже давно знайомий із сучасною методикою використання новітніх методів навчання, вже із 2000-х років це є актуальним, але скільки це ще буде «на плаву»? Коли ми вже досконало вивчимо це провадження і перейдем до чогось цікавішого, набагато цікавішого? Інноваційні методи за 20 років стали простим будиночком, які навіть діти дошкільного віку можуть малювати, і я впевнений, що вони вже давно знайомі із презентацією, проектором, відеофрагментами…. Учням уже давним-давно стало нудно на уроках, однотипність, одноманітність…Так, я згоден, що презентація – це круто, інформативно, але , як на мене – застаріло. Тим більше, швидше за все, усі сучасні гаджети будуть заборонено використовувати на уроках, і це не збільшує зацікавленість учня на заняттях. Але які методи є сучасні, а які ні? Звернемося до інтернету, от що видає нам пошук Google:
Сучасні інноваційні технології в педагогіці:
Інтерактивні
технології;
Проєктні
технології;
Комп’ютерні
технології.
Ці технології поєднуються в інтерактивне навчання – це там, де учень почуває себе успішним та інтелектуально спроможним. Google допомагає нам виділити інтерактивне навчання на певні підвиди, їх є 6 (7). Це все, звичайно, прекрасно, використовувати та впроваджувати ці техніки та технології, але…
Поговоримо про proсучасні технології.
Proсучасні
– це сучасна, велика фортеця, яка побудована вже із досвіду інтерактивного
навчання, де кожен вчитель є супергероєм для свого учня. Як це? Хто це має
робити? Як впроваджувати? Чи ефективно це? Багато питань, але спробуємо
розглянути цю технологію.
Скрайбінг
( робити ескіз, нарис) – це метод
розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного
змісту сказаного.
Головна мета скрайбінгу
– допомогти краще опанувати зміст та запам'ятати
сенс нової інформації завдяки залученню візуалізації.
Так,
це потребує довгого обговорення, дискусій додаткових досліджень ефективності,
але у Західній Европі це вже давно впроваджено і все доведено!
Головні переваги
скрайбінгу:
· - яскравість;
· - лаконічність;
· - інформативність;
· - креативність представлення
інформації.
Хтось
може цю методику порівняти із презентацією чи з відеофрагментом, але це саме
поєднання відео+презентація в одному.
Моя доповідь не закликає Вас
категорично закинути розробку відео чи презентацій, ці технології мають право
на життя і вже перевірені часом, але потрібно щось нове, СУЧАСНИМ УЧНЯМ –
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. Хотілося, щоб урок перетворився із чорно-білих
контурів на кольорові та технологічні. Думаю, технологія СКРАЙБІНГУ Вам це допоможе
зробити.
Бажаю Вам цікавих та допитливих учнів.
Завжди активності на уроці.
Гарного та продуктивного Вам дня.
неділя, 18 жовтня 2020 р.
Озеро Медуз, Палау 360°
Озеро відоме завдяки відокремленій популяції двох видів сцифоїдних медуз — золотої (Mastigias papua) і місячної (Aurelia). За час існування озера, через відсутність багатьох природних ворогів, медузи розмножилися до приблизно 2 млн особин. Крім того, щупальці медуз втратили жалкі клітини, що приваблює безліч туристів — любителів сноркелінгу. На острові Ейл-Малко також розташовано близько десяти дрібніших озер, які також населені медузами і відокремлені від океану, але сноркелінг дозволений лише в озері Медуз, найбільшому з них.
Титанові руди України
середа, 14 жовтня 2020 р.
Метод «Скрайбінг».Світовий океан та його частини. Матеріал до уроку 6 клас.
Головні переваги скрайбінгу:
- яскравість;
- лаконічність;
- інформативність;
- креативність представлення інформації.
В ідеалі, дивлячись на скрайб-візуалізацію, слухач повинен відтворити в пам'яті почуту розповідь хоча б у загальних рисах.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Світовий океан - це безперервний водний простір на поверхні Землі, що оточує материки й острови і має свій особливий сольовий склад. Світовий океан — це основна частина гідросфери. Слово «океан» походить від давньогрецького «оkеаnоs» — безмежне море, велика ріка, що обтікає землю. Води Світового океану вкриває майже три чверті земної поверхні. У Світовому океані стільки води, що на кожного мешканця нашої планети її припадає близько 300 млн м3. Щоб заповнити западину, яку він займає, всім річкам земної кулі потрібно безперервно текти приблизно 50 тис. років. Наука вважає, що із 4,5—5 млрд років існування Землі, океан існує близько 3,8—4,2 млрд роки. При цьому сучасним океанам і морям не більш як 200 млн років.
Популярні публікації
-
1.Планета Земля-документальний серіал виробництва телеканалу BBC. Станом на 2006 рік був найдорожчим документальним фільмом. На його ство...
-
Найдовші 1. Шрі-Джаяварденепура – Котте – столиця Шрі-Ланки. Передмістя найбільшого міста країни, Коломбо. Назва столиці складається з...
-
Пробне ЗНО 2020 географія from ErudytNet
-
Люди люблять відпочивати на природі, здійснюючи мандрівки незнайомими їм місцевостями. За допомогою можна звернутися до досвідчених турис...
-
Титанові руди - гірські породи, з яких економічно доцільно та технологічно можливо видобувати метал титан (Ті), один з найважливіших констру...
-
✅З А В А Н Т А Ж И Т И ✅ *Матеріали підібрані та оформлені ученицею 9 класу - Мотуз Іриною Географія - навчальний пр...
-
Сучасний кабінет географії Певно, ми не єдині, хто трохи шкодує, що навчалися у школі пару десятків років тому, а не зараз. Зокрема, тоді ...