Вітаю Вас на своєму блозі. Буду радий Вам допомогти. Будь у русі, не зупиняйся, твори, пізнавай, подорожуй!Geography is too important to be left to geographers

Проектно-дослідницька робота



Сучасний розвиток освіти диктує нові підходи в організації діяльності учнів на уроках та в позаурочний час. Технологія класно-урочної системи протягом століть виявлялася найбільш ефективною для масової передачі знань, умінь та навичок молодому поколінню. Сьогодні акцент переноситься на виховання справді вільної особистості, на формування в учнів здатності самостійно мислити, здобувати і застосовувати знання, ретельно обмірковувати прийняті рішення і чітко планувати дії, ефективно співпрацювати в різноманітних за складом і профілем групах, бути відкритими для нових контактів і культурних зв'язків. Це вимагає широкого впровадження в освітній процес альтернативних форм і способів освітньої діяльності.
Цим і обумовлено введення в навчально-виховний процес методів та технологій, що ґрунтуються на дослідницькій діяльності учнів. Зупинимося докладніше на різних видах дослідницької діяльності школярів.
Науково-дослідницька діяльність учнів – це така форма організації роботи, яка пов'язана із розв’язанням творчого дослідницького завдання із заздалегідь невідомим результатом, і передбачає наявність основних етапів, характерних для дослідження в науковій сфері, тобто постановку проблеми, вивчення теорії, присвяченої даній проблематиці, підбір методик дослідження і практичне оволодіння ними, збір власного матеріалу, його аналіз та узагальнення, науковий коментар, власні висновки. Будь-яке дослідження, неважливо, в якій області природничих або гуманітарних наук воно виконується, має подібну структуру. Такий ланцюжок є невід’ємним елементом дослідницької діяльності, нормою її проведення.
Головна мета науково-дослідницької роботи школярів – це поетапне здійснення пізнавального процесу шляхом безпосередньої участі в ньому учня. Усі етапи цієї роботи повинні здійснюватися школярем самостійно. Учитель в даному випадку виступає в ролі консультанта.


2017-2018 н.р
І місце у ІІІ етапі конкурсу «Моя Батьківщина» - секція «Геологія»;
ІІ місце у МАН відділення наука про землю, секція геологія;
І місце у ІІІ етапі конкурсу «Моя Батьківщина» - секція «Геологія»;
2018-2019 н.р.
І місце у ІІ етапі конкурсу «Моє Поділля» - секція «Очима дослідника»;
ІІ місце у ІІ етапі конкурсу «Моє Поділля» - секція «Об’єктом фотоаматора »;
ІІІ місце у ІІ етапі конкурсу «Моє Поділля»секція«Пером Публіциста;
І місце у ІІІ етапі  конкурсу «Моє Поділля» секція «Очима дослідника»;
І місце у ІІІ етапі конкурсу «Моя Батьківщина» - секція «Геологія»;
ІІ місце у ІІІ етапі екологічного конкурсу «Країна Веселкова».
2019-2020 н.р.
І місце у ІІІ етапі конкурсу «Моя Батьківщина» - секція «Геологія»;
ІІ місце у МАН відділення наука про землю, секція геологія;
ІІІ місце у ІІ етапі конкурсу «Моє Поділля»секція«Пером Публіциста;
ІІ місце у ІІ етапі конкурсу «Моє Поділля» секція «Очима дослідника».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації

© Всі права захищені 2023
Офіційний блог вчителя географії - Пічкура Б.А.