Вітаю Вас на своєму блозі. Буду радий Вам допомогти. Будь у русі, не зупиняйся, твори, пізнавай, подорожуй!Geography is too important to be left to geographers

неділю, 25 жовтня 2020 р.

Використання інноваційних технологій навчання та виховання з метою формування життєво-компетентної особистості

Сьогодні є безліч методик та методів впровадження та використання інноваційних технологій. Дозволю собі виділити їх у дві групи: інноваційні та proіноваційні, чому з приставкою «pro»? Напевне, тому, що «pro» - це щось надсучасне та надінноваційне. І так, інноваційні методи. Сучасна освіта побудована так, що кожен учитель уже давно знайомий із сучасною методикою використання новітніх методів навчання, вже із 2000-х років це є актуальним, але скільки це ще буде «на плаву»? Коли ми вже досконало вивчимо це провадження і перейдем до чогось цікавішого, набагато цікавішого? Інноваційні методи за 20 років стали простим будиночком, які навіть діти дошкільного віку можуть малювати, і я впевнений, що вони вже давно знайомі із презентацією, проектором, відеофрагментами…. Учням уже давним-давно стало нудно на уроках, однотипність, одноманітність…Так, я згоден, що презентація – це круто, інформативно, але , як на мене – застаріло. Тим більше, швидше за все, усі сучасні гаджети будуть заборонено використовувати на уроках, і це не збільшує зацікавленість учня на заняттях. Але які методи є сучасні, а які ні? Звернемося до інтернету, от що видає нам пошук Google:

Сучасні інноваційні технології  в педагогіці:

Інтерактивні технології;

Проєктні технології;

Комп’ютерні технології.

Ці технології поєднуються в інтерактивне навчання – це там, де учень почуває себе успішним та інтелектуально спроможним. Google допомагає нам виділити інтерактивне навчання на певні підвиди, їх є 6 (7). Це все, звичайно, прекрасно, використовувати та впроваджувати ці техніки та технології, але…

Поговоримо про proсучасні технології.

Proсучасні – це сучасна, велика фортеця, яка побудована вже із досвіду інтерактивного навчання, де кожен вчитель є супергероєм для свого учня. Як це? Хто це має робити? Як впроваджувати? Чи ефективно це? Багато питань, але спробуємо розглянути цю технологію.

Скрайбінг ( робити ескіз, нарис) – це метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного.

Головна мета скрайбінгу – допомогти краще опанувати зміст  та запам'ятати сенс нової інформації завдяки залученню візуалізації.

Так, це потребує довгого обговорення, дискусій додаткових досліджень ефективності, але у Західній Европі це вже давно впроваджено і все доведено!

Головні переваги скрайбінгу:

·      - яскравість;

·      - лаконічність;

·      - інформативність;

·      - креативність представлення інформації.

Хтось може цю методику порівняти із презентацією чи з відеофрагментом, але це саме поєднання відео+презентація в одному.

Моя доповідь не закликає Вас категорично закинути розробку відео чи презентацій, ці технології мають право на життя і вже перевірені часом, але потрібно щось нове, СУЧАСНИМ УЧНЯМ – СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. Хотілося, щоб урок перетворився із чорно-білих контурів на кольорові та технологічні. Думаю, технологія СКРАЙБІНГУ Вам це допоможе зробити.

          Бажаю Вам цікавих та допитливих учнів.

          Завжди активності на уроці.

          Гарного та  продуктивного Вам дня.


* Стаття є суто думкою автора.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації

© Всі права захищені 2023
Офіційний блог вчителя географії - Пічкура Б.А.