Вітаю Вас на своєму блозі. Буду радий Вам допомогти. Будь у русі, не зупиняйся, твори, пізнавай, подорожуй!Geography is too important to be left to geographers

четвер, 8 квітня 2021 р.

ЗМІНА КІЛЬКОСТІ НАСЕЛЕННЯ. Скрайбін.


ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ
• Кількість населення на Землі у 2016 р. становила майже 7,4 млрд осіб, а в Україні - 42,8 млн осіб (без урахування тимчасово окупованих територій АР Крим і м. Севастополь).
• Природний приріст населення обчислюють як різницю між показниками народжуваності та смертності.
• Демографічний вибух - це стрімке збільшення кількості населення внаслідок різкого зростання його природного приросту.

За підручником з Географії. 8 клас. 

Бойко - Нова програма

вівторок, 6 квітня 2021 р.

Формування території України (комікси)


БАГАТО ЧИТАТИ - ДИВИСЯ КОМІКС)

🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽

Формування території було тривалим і складним.

    Заселяли територію стародавні люди з Балкан і Передньої Азії. Рештки людських поселень часів палеоліту (150-33 тис. р.т.) археологи знайшли в Придніпров’ї. Пізніше було заселено Причорномор’я.

  В часи мезоліту (10-6 тис. р.т.) в степовому Придніпров’ї люди займалися збиральництвом, рибальством, мисливством. Вони приручили тварин, мали постійні житла.

    У часи неоліту (6-4 тис. р.т.) люди розселилися в Лісостепу, на Поліссі; вирощували пшеницю, ячмінь. Розвивалася торгівля з грецькими містами в Північному Причорномор’ї.

   В античні часи територію України в ІІІ-ІІ тис. до н.е заселяли племена Скіфів, які займалися землеробством, скотарством, мисливством, ремісництвом і торгівлею. Були засновані грецькі міста – Ольвія, Херсонес, Пантікапей, Кафа, Тіру.

   Після розпаду Скіфської держави поселилися на Причорномор'ї сармати – іраномовні кочові племена. (частка «дн» - Дніпро, Дністер, Дон і т.д.)

неділя, 4 квітня 2021 р.

Географічні задачі (презентація)


                       ✅З А В А Н Т А Ж И Т И

*Матеріали підібрані та оформлені ученицею 9 класу - Мотуз Іриною

Географія - навчальний предмет, де розв’язанню задач в програмі приділяється недостатнє часу, але в завданнях ЗНО задачі виходять на перший план. Невміння розв’язувати задачі породжує в учнів негативні емоції, заперечливе ставлення до ЗНО, пригнічує віру у власні сили. Причин у цього багато, однією з них є несистемний підхід до розв’язання задач. Багато випускників шкіл знають єдиний доступний метод — проб і помилок.

Популярні публікації

© Всі права захищені 2023
Офіційний блог вчителя географії - Пічкура Б.А.